شعر های عاشقانه و رمانتیک






































مخـاطبــ خـآصــ مـטּ H

♥تقدیم بهــ تنها بهانهــ زندگیمـ♥

پنج تا از بزرگترین کلمات : من نمیخوام از دستت بدم

چهارتا از دوست داشتنی ترین کلمات : تو برام مهم هستی

سه تا کلمه شیرین : تورو تحسین میکنم

دوتا کلمه شگفت انگیز : دلتنگت هستم

یک کلمه که از همه مهم تره : تو....

•.•.•.•.•.•.•  شعرهای عاشقانه رمانتیک  •.•.•.•.•.•.•

کاش تو چایی بودی و من قند!!

تا خودم رو فدات میکردم تا تلخی روزگار رو حس نکنی!!!

•.•.•.•.•.•.•  شعرهای عاشقانه رمانتیک  •.•.•.•.•.•.•

اگر کارگردان بودم

صدای نفس هایت

موسیقی متن تمام فیلم هایم بود...

•.•.•.•.•.•.•  شعرهای عاشقانه رمانتیک  •.•.•.•.•.•.•

گاهی فرار می کنم از فکر کردن به تو

مثل رد کردن آهنگی که

خیلی دوستش دارم

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

و در تاريخ سه شنبه 27 اسفند 1392 در ساعت 14:7 با دست خط : MEH.D

Ghasedak Theme